tisdag 23 februari 2010

Salut!

God kväll i snökaoset!

Senaste veckan har varit måttligt rolig med bara massa jobb. Både jag och Kj har fått fylla in för en fransyska som tidigare blev sparkad och har därför inte haft överdrivet roliga saker att blogga om.
Men nu dock börjar den värsta turistvågen att minska och åter är det glesare i backarna här i Val.

Jag, Pontus kommer på onsdag i nästa vecka att återvända till det avlånga landet i norr, vilket är med blandade känslor, men mest positiva! Vi båda flyttar därför ur vår lilla lägenhet och Kalle bosätter sig i huset bredvid med våra vänner.

De kommande dagarna ska jag därför försöka göra allt gött man kan göra i alperna!
- Idag snöar det, så imorgon blir det självklart puderåkning!
- På fredag åker Rasmus, Emil och jag till Serre Chevalier (om det nu stavas så) och hälsar på bland annat min gamla klasskompis Erika. Skidåkning+fest på annan ort. Gödigt!
- Och sista dagen gör vi en julafton/nyår i repris, med middag och utgång med alla svenskar.

Kan bara sluta bra!

Promoe – Purge Dem (Catch A Fire) Pt. II

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar