tisdag 19 januari 2010

God kväll mina daamer och herrar

För att komma med ytterligare en dålig ursäkt till glappet, i raden av många, i bloggandet så har jag legat magsjuk sedan i förrgår. Det verkar vara ur världen och till allas vår glädje.

Min käre Kalle har fördrivit dagarna i parken då jag har varit sjuk och det ryktas om att han kan snurra 540 nu. Duktigt!
Idag tog jag en LÅNG sovmorgon för att vara på den säkra sidan, men tog mig ändå upp med liften till parken för att titta på när de lokala jibbarna, som btw är helt galna, filmade från helikopter på deras sjukt stora hopp som tyvärr ingen annan får hoppa på... Eller som ingen annan vågar hoppa på??



Helt galet...





Vid det här laget är jag galet taggad så imorgon blir det parken hela dagen!

Crazy Town – Butterfly

1 kommentar:

  1. Vi vill se bilder på den beryktade gogglebrännan. Vad sägs om upplägget en veckas pressande för att uppnå den optimala bummarlooken? kör hårt, ett par veckor till så ska vi nog också må bra i snön. / BAO

    SvaraRadera