måndag 21 december 2009

Wadaaaaaap

Julstämningen lyser med sin frånvaro här i snöstormen, men inga tappade hakor här inte....
Vet inte riktigt vilken dag det är idag men tydligen så är det julafton farligt snart!

Jag har på något knasigt vis skadat mitt knä och får numera gå på julmarknad istället för att åka skidor..... det suger! Kalle har åkt puder idag och har därmed försvunnit från min "minavännerlista".

Innan har vi dock haft några riktigt bra skiddagar och det lär inte bli sämre när det nu ska dumpa i några dagar framöver! Lagom till jag är hel igen kommer det fina vädret och då kommer kanske ett filmklipp eller två!

Efter att nu ha fått tacka nej till två jobb känner jag mig ganska så värdelös. Anledningen är att båda jobben har varit på lördagar då vi jobbar på annat håll! SEGT!

Kalle tar dagliga bilder på vad vi äter och ett nytt mat-inlägg är att vänta. Är det bara jag som sitter på nålar??

Då kan vi passa på att ha..... DAGENS TIPS!

Dagens tips:
Per Moberg och hans kokbok!


Han är fin!

Gentleman – Superior

Död åt Tengil

1 kommentar:

  1. hahahah!! Finns d nån som e mer manlig än mr moberg i hans läderförkläde och stora slaffsarkniv??

    SvaraRadera